REGULAMIN VILLI BURSZTYNEK

§1 

Przedmiot regulaminu:

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług przez Przedsiębiorstwo Turystyczno-Usługowe „Kinga” Anna Ćwigoń, ul. Wczasowa 14, 76-270 Ustka, NIP 8390013350, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Villi i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji oraz zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt . Dokonując rezerwacji Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

2. Przestrzeganie Regulaminu dotyczy wszystkich Gości przebywających na terenie Villi.

3. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Villi Bursztynek: www.bursztynek-poddabie.pl

§2

DOBA HOTELOWA

1. Jednostką określającą długość pobytu w Villi Bursztynek jest doba hotelowa.

2. Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 16:00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.

3. Prośbę przedłużenia doby hotelowej Gość powinien zgłosić w biurze rezerwacji na etapie rezerwacji lub przynajmniej dzień wczesniej do godziny 16:00. Villa Bursztynek może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych lub w przypadku Gości nieprzestrzegających obowiązującego Regulaminu.

4. Villa zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku nie dokonania wcześniejpełnej płatności za dotychczasowy pobyt lub braku wolnych miejsc. 

5. Przebywanie Gościa po godzinie 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu i podlega opłacie zadodatkową dobę według aktualnego cennika.

§3 

MELDUNEK 

1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dowodu tożsamości ze zdjęciem (dowodu osobistego, prawa jazdy lub paszportu). W przypadku odmowy okazania w/w dokumentu, Villa Bursztynek ma prawo odmówić zameldowania Gościa i wydania klucza do pokoju. 

2. Gość nie może przekazywać Villi osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należnąopłatę za pobyt.

3. Osoby niezameldowane w Villi mogą gościnnie przebywać od godziny 7:00 do godziny 22:00.Przebywanie osoby niezdeklarowanej w rezerwacji po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniemzgody przez najmującego na odpłatne dokwaterowanie osoby niezameldowanej, według cen obowiązujących w dniu dokwaterowania. 

4.Villa może nie wyrazić zgody na przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa,Pracowników Viili lub innych osobach przebywających w Villi. 

§4

USŁUGI

1.Villa świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.

2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Biura rezerwacji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.

3. Villa ma obowiązek zapewnić Gościom warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku oraz profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych; bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu; 4. Dodatkowo na życzenie Gościa, Villa świadczy nieodpłatnie usługi: udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą

§5 

ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1. Dzieci poniżej 13 roku życia powinny znajdować się na terenie Villi pod stałym nadzorem rodziców lub opiekunów prawnych. Rodzice / opiekunowie prawni ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

2. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. 

3. W przypadku rażącego naruszenia Regulaminu, Villa może odmówić dalszego świadczenia usług. Osoba taka jestz obowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Villi, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Villi.

4. W Villi – wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne, pokoje, balkony – obowiązuje całkowity zakaz palenia. Przy nieprzestrzeganiu tej zasady Villa obciąży Gościa kwotą w wysokości 500 PLN – każdorazowo. W/w kwota zostanie doliczona do rachunku Gościa.

5. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach Villi Bursztynek nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Zabrania sie również ładowania samochodów lub urządzeń nie stanowiących wyposażenia Villi.

6. Każdorazowo Gość opuszczający Villę, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.

7. W pokojach Villi nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

8. Villi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Villi w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.

9. Gość Villi ponosi pełną odpowiedzialność materialną za kradzieże mienia będące własnością Villi Bursztynek tj. ręczniki oraz uszkodzenia wyposażenia pokoi. 

§6 

ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU

1. Villa nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usługw zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.

2. Gość powinien zawiadomić Biuro rezerwacji o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

3. Villa nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu posesji czy poza terenem.

§7 

ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w Villi Bursztynek przez wyjeżdżającego, mogą zostać odesłane na wskazany przez Gościa adres, na jego koszt, tylko na prośbę Gościa.

2. W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Vila przechowa powyższeprzedmioty na koszt właściciela przez okres jednego miesiąca, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Villi. 

3. Artykuły spożywcze oraz leki nie będą przechowywane.

§8

CISZA NOCNA

1. W Villi obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.

§9 

REKLAMACJE

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.

2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Biuro Rezerwacji.

3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni od daty zgłoszenia.

§10

POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Villa akceptuje obecność zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać na terenie Villi za dodatkową opłatą. Właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Villi. 

2.  Przedsiębiorstwo Turystyczno Usługowe „Kinga”, jako administrator danych osobowych, w rozumieniu przepisów Ustawy o ochronie danych osobowychobowiązującej od 25 maja 2018r., uprzejmie informuje, że w hotelowym zbiorze danych będą przetwarzane Pani/Panadane osobowe w celu wykonywania czynności hotelowych, których jest Pani/Pan stroną. Zgodnie z postanowieniamiw/w. ustawy przysługuje Pani/Panu prawo do kontroli przetwarzania, dotyczących Pani/Pana danych. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez  Przedsiębiorstwo Turystyczno Usługowe „Kinga” moich danych osobowych w ramach prowadzonej działalności (zgodnie z Ustawą oochronie danych osobowych obowiązującą od 25 maja 2018r.). W celu realizacji usługi zostałem poinformowany/a, iżtak wyrażona zgoda może zostać wycofana w każdym momencie, a jej wycofanie jest równie łatwe jak jej wyrażenie. 

3.  Villa zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa za dodatkowe sprzątanie związane z nietypowymi zabrudzeniami np. zabrudzeniami spowodowanymi zaburzeniami gastrologicznymi. W/w kwota zostanie doliczona do rachunku Gościa.

4. Zabrania się nadmiernego hałasowania, powodowania nieprzyjemnych zapachów oraz innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują sąsiadujących Gości.

5. Gościom nie wolno dokonywać zmian w pokojach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwa korzystania.

6. Villa ma prawo zażądać od Gościa uregulowania rachunku za pobyt wcześniej niż przy wyjeździe. 

7. Ze względu na przepisy bezpieczeństwa przeciwpożarowego zabronione jest używanie w pokojach grzałek, farelek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia Villi Bursztynek. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczykomputerowych.

8. Zgubienie klucza wiąże się z obciążeniem Gościa opłatą w wysokości 100 zł. W/w kwota zostaniedoliczona do rachunku Gościa.

9. Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z usług  Villi Bursztynek regulują odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. Gość powinien zawiadomić Biuro rezerwacji o wystąpieniu szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona.


Warunki rezerwacji:

  1. Ceny podane na stronie Obiektu są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
    Transakcja jest zawierana w walucie PLN. Ceny podane w innych walutach mają
    charakter orientacyjny i są przeliczone po przybliżonym kursie.
  2. Rezerwacje uznaje się za potwierdzoną w momencie opłacenia 30% zadatku.
    Rezerwacja może być opłacona przelewem tradycyjnym, lub poprzez podanie danych
    karty kredytowej (pełny numer karty, data ważności, kod CVC/CVV) w celu pobrania
    wartości zadatku. Rezerwacje dokonane w planie bezzwrotnym są płatne w całości w
    momencie dokonaniarezerwacji.
  3. W przypadku skrócenia pobytu objętego rezerwacją, rozliczenie nie ulega zmianie,
    zaś należność za niewykorzystanie dni nie podlega zwrotowi.
  4. Nie pojawienie się w przeciągu 24 h licząc od momentu rozpoczęcia doby hotelowej
    w planowym dniu przyjazdu bez powiadomienia, skutkuje automatyczną anulacją całej
    rezerwacji, zaś otrzymana przedpłata nie podlega zwrotowi.
  5. Prosimy o zabranie ze sobą dokumentu potwierdzającego wiek dziecka,
    uprawnionego do zniżki.
  6. Anulowanie rezerwacji: Przy rezygnacji w terminie nie krótszym niż 14 dni
    przedozpoczęciem pobytu zwrot 100% wpłaty. Przy rezygnacji w okresie krótszym niż
    14 dni przed rozpoczęciem pobytu zadatek nie podlega zwrotowi. Oferty bezzwrotne –
    wartość rezerwacji nie podlega zwrotowi.
Scroll to Top